niedziela, 5 lutego 2017

Wiersz z liceum

Wiedziałem, że gdzieś tam był i myślałem już o nim w samolocie, lecąc do Polski.

I w końcu udało mi się go odnaleźć :) Kilka dni temu poszedłem na strych, gdzie w dużym kartonie trzymam wszystkie pamiątki. tam zdjęcia, listy, książki, świadectwa czy pocztówki od znajomych z całego świata. I nagle, gdzieś prawie na samym dnie znalazłem wiersz, który napisałem jeszcze w liceum na konkurs poetycki! Pamiętałem, że był o podróżach ale kompletnie zapomniałem jaki nosił tytuł!

Otworzyłem książkę, w której został wydany i nagle…

Okazało się, że jego tytuł brzmi „Chcę wyruszyć w świat”! Przypomnało mi się wszystko. Tamten czas, niezwykłe emocje i podróże, które wydawały się wtedy tak odległe! I nic się nie zmieniło.

Spędziłem miesiąc na Mazurach, otoczony nie tylko śniegiem ale i historiami z dalekiego lądu, który kiedyś był jedynie w sferze moich marzeń. 

Jestem już w Londynie. A pojutrze? 

Chyba czas wyruszyć w świat :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz