czwartek, 3 października 2013

Notting Hill i podróżnicza księgarnia

Miesiąc temu oglądałem film pt. 'Notting Hill' z Julią Roberts i Hugh Grantem, o którym pisałem na blogu. Zafascynowała mnie wtedy ta dzielnica. Kilka dni temu postanowiłem ruszyć śladami głównych bohaterów i odwiedzić miejsca, które pokazano w tej komedii. Najpierw wybrałem się na najpopularniejszy londyński pchli targ- Portobello Road Market, potem wstąpiłem do podróżniczej księgarni, w której panowała niezwykła atmosfera, a sam koniec dotarłem pod niebieskie drzwi znane z filmu. To zdecydowanie jedna z moich ulubionych części Londynu.




















Sklep z mapami

W sklepie z mapami

Portobello Road Market











W podróżniczej księgarni














Dom Georga Orwella

Drzwi z filmu 

"Notting Hill" 
Zwiastun


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz